nanana

har nyss kommit hem från vännäs. jag och madde var ju i stan vilket ni redan vet men vi hade galet kul där! sen vännäs och va hos sebbe och väntade på jengan i typ 999 tiimmar. haha gumman:* men seriöst. klockan är 20 min över 8!!! hhar inte hunnit träffa linn som är i bjurholm just nu, inte hunnit färga malins hår haha, , sen så kommer inte ens hinna å va med sandra!!! seriöst. har inte varit me dej nåntting på hela sommarlovet. fan sjukt! saknar dej galet mycket vännen! mitt fel. men jag måste skynda mej och börja packa nu!!! skriver sen när jag är klar. puss:*





madelene lundberg. älskar det så obeskrivligt mycket vännen! . tack för att du finns. älskar dej!


rulla ner ända till 12 augusti, har lagt ut bilder på olika inlägg.

Kommentarer
Postat av: moa

du är allt jag vill ha??

hH

HAHAAHAHAHAHAHAHAH

AHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAH

vafan

kan inte andas ok

2010-08-13 @ 23:09:20
URL: http://mlingvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

tur vi hann träffas lite iaf och snacka ikapp allt vi missat. haha men alltså du måste ju smsa näär du är där så jag vet att du överlever! älskar dig

2010-08-13 @ 23:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0