28 augusti


hej... Jag skulle ha varit hemma halv tolv i morse. hjälpt till therese ledaa nå grupp på fotbollskola men???? jag hade kollat på fel dag på schemat!! och det gick ingen buss 20 i elva på lördag... så när jag hade suttit och väntat i busstation i ca 1 timma ringde jag upp andrea och så kollade hon när bussarna gick, alltså. 08.30 eller 15.30!!!hahaha klockan var ba 12 då, sen försökte jag få tag på nån som kunde va med mej men tyvärr. hälften var borta, eller sov, eller var i stallet eller tog sej inte in till vännäs.så jag tog en buss till stan istället och var där med malin& maria:))Men Ska äta tacos nuu, muums! Sen plugga + vara barnvakt! hare gött!:*



söötMaaaaaaaaalin:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0