30 augusti

hejsan! Har inte hunnit skriva nåt tidigare eftersom jag for iväg till stan runt halv nio och kom hem runt nio på kvällen! Först så for jag och mamma till tandläkaren där, och det tog ett tag innan vi hitta rätt. hehe! Men när vi väl hitta stället vi skulle va på så fick vi vänta ganska länge också. Sen så hedde dom in massa lila gröt i munnen, sen nå grå också! fett äckligt;S Sen så skulle dom fota... jobbigaste jag har varit med om! Dom hedde massa grejer runt hela käken så att de skulle va stängd och man fick inte öppna munnen för att man var fast.  Jag kunde inte öppna munnen för att hosta! och jag hade så jävulst ont i halsen då. så jag började skrika med öppen mun! dom fick stanna hela apparaten så jag fick hosta i 5 minuter sen börja om hela grejen. Men så börja det igen!!! då vare ännu värre, för då hade dom spänt fast allting ännu mer. och jag fick hålla i mej i 2 jävla minuter. NÄRA DÖDEN! skämtar inte!

och resten av dagen orkar jag inte ens skriva om. btw såg foki och rickey på jc;D var typ kul å se hon i verklighet. hehe. annars så har vi varit på stan och lite överallt. sen så skulle min kusin gipsa om hans arm. så fick vänta i flera timmar. Sen stan igen:))) sen så har jag så otroligt ont i huve och halsen. och hostningen tar aldrig stopp...
så det är bäst om jag lägger mej i sängen nu. puss!
haha gött med mycket text... vet att ni aldrig orkar läsa det där men läs!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0