10 juli

fy så less jag är! Har just packat klart! ca i 10  timmar! helt sjukt ju!och det värsta är att jag fortfarande äär  osäker att jaag har allting med mej. jaaa men det får jag väll kolla upp senare. Men annars så fick jag och linn kliva upp ganska tidigt imorse:] typ halvvakna gick vi till busstation för att jag skulle hem och JOBBA! jobbade i ca 7 timmar ba, faktist ganska tur. fick gå 3 timmar tidigare :D sista dagen, rätt skönt faktiskt:)
och vill ni veta en sak;) jag ska upp om 3 timmar! haaha galet! Bussen kommer hit 05.00 alltså måste jag kliva upp 04.00 för att hinna äta frukost och allt. men att sitta ii bussen i 10 timmar med alla mina sötnosar är inget fel på! taggar galet!+ att fick nyss höra att Josefine och Olivia ska också med! dom ska va nå reporter eller nåt- Kul å ha med sig lite mer tjejer alla fall! och det här är nog det sista inlägget. uppdaterar bara när jag kommer hem från dalarna.  Så ha en riktigt skön vecka hör ni!:*
L-O-V-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0