3 juli

Har nyss kommit hem. orkade inte sova på studsmatta med sebbe leo rickey och jonte, hähäh typ myggor x10000;$ är j*vligt less på alla myggor just nu, kan jag lova. Näjmen dagen/kvällen var ju hur kul som helst! Först så gick jag med linn och malin på marknaden, sen for linn och malin hem... saknar linn<3 och så då fick jag stå och sälja nå lotter och tandborstar för fotbollen. haha jag sålde minst 100 lotter! och så ringde en ba,, ah duu stort tack för duu! jag vann 50 x 10 :D haha 500... fan va tur(A) sen gick jag hem och sov ett tag, var j*vligt trött. men då så kom alla hem till mej och drog ut mej, hähä vi for ner till älven och bada. hur skönt som helst! haha jag alex leo och sofia fick panik när vi kände att vi inte nodde botten. haha galet. sen så fick vi veta att det var avloppsvatten så alla höll på spy. aja sen så var vi ba på byn och chillade. nu ska jag föröka ladda ner nå bra film, och sen sova.... är skit trött. godnaattt;*




Älskar er alla:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0