love you to the end

Häjsaaan!:)
Vart just klar med städningen, haha det tog minst 4 timmar för att städa rummet? nää, men datorn var ju iväg hela tiden... som vanligt(A)(A)
alla fall. jag är väldigt nöjd med mitt rum:D inte för stort och inte för litet(A) näjmen jag har inte så mkt saker i mitt rum än. men snart får jag en dubbelsäng, röd päls matta, en svart tak lampa (ser ut som en stor boll) , svarta/röda gardiner, stora högtalare, röd belysning runt hela rummet, skön stol, svarta hyllor. haha det är då allt jag har tänkt å ha i mitt rum :D haha. Väntar på malin nu, hon ska sova här inatt. vi ska nog bada i älven:D Hhaha jag blir typ beroende. Men ska byta om nu, hörs sen;*

Kommentarer
Postat av: issaa

sv: nja, men tack!

2010-07-01 @ 23:18:51
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/
Postat av: SAAHA

hej fin blogg :)

2010-07-01 @ 23:25:05
URL: http://saaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0