den 29 mars

Tjatjah!:D igår kväll tänkte jag ladda upp bilder från dagen och jaa… bara skriva lite, men tyvärr så funkade inte internet! det enda som funkade var apberget! L inte ok. Men såäre ju. Idag funkar det igen! Haha som bäst. Fast jag lägger nog ut först bilderna från igår. Alla fall, igår. skola, sen vaara med malin efter det, och senare så var jag på en ”cirkelledarkurs i studiefrämjandet” haha det låter ju tråkigt, och jag kan lova att det var ganska tråkigt på mötet. Kl 5, det startade med att vi träffades i folkethus, bjurholm. Vi  representerade varandra, och pratade lite. Senare så gick vi till lillasskafferiet och åt rätt god middag där! Sen så gick vi tillbaka till mötet. Vi fick veta mycket information om hur man ska va en ledare och blablabla, haha ganska tråkigt var det ju, men nu vet jag alla fall hur jag ska göra för att leda en kurs. Som till ex. piano lärare(A) jao, mötet slutade runt  tio på kvällen:S hhaa länge... så jag gick och la mej dirr när jag kom hem.  Jag bju på lite söta bilder:]

 

haha yeee malin

typ överglad tjej:S

flickan som lekte med elden:PPPhaha cp


såhär såg det ut på mötet...

pussshej;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0