sjuuuk


hääjjjssssvveejjs:D

Sorry för dålig uppdatering...:/
är sjuk, och får inte göra nåt typ. inte  ens sitta vid datorn jao.... ingen tv,,, ingenting. SOVA får man, men eehhh det vill jag intee. ajaaomen såååäre. i måndags så har man varit med sebbe å jonte ,åå lekt lite:) hehe nääjmen sen på tisdag fotbollsträning, sen onsdag gick jag till skogen, för att det skulle va nå skol-skidtävling hehe jag å maria fick va parkeringsvakter :] haha bara kuuul:D Sen efter halva dagen börja jag må illa, ont i halsen, huve och allt sånt skit. så jag gick hem. sov och sov och sov hela dagen och kvällen, nu äre torsdag har inget å göra, tjuvsitter lite vid datorn:} en bajs kommer bli busted:ss- imorn så måste jag gå till skolan även om jag är sjuk! för att i helgen så blire lan på ug. typ film, dator och massa skit:9 aaajaap, men ska kolla om det finns några bilder jag kan lägga ut nu. sen blire såva igen:( ring mej ! har slut på gratis sms:(:(:(


ÄLSKAR låten<3333333333
skööönlåt


maria/



haha vafann:@ @ ,,parkeringsvakt, jaoow

:*

prisutdelning efter skidtävling.



:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0