heejjj

har nyss vaknat. igår så var jag mes massa folk. först så ringde Leo, Rickey å Jessica till mej och fråga om dom kunde va med mej och jaa, sen kom Maria å Malin. sen så kom Jonte Sebbe å Alex, och sen gick vi möta Rasmus:) hehe det var ganska många,,(A) men änd¨å kul. bilder från igår kommer senare, dom finns på Marias datorn nu, så.. men jag han iaf suttit och kollat på lite bilder från Jäckvik nu., jag har bara mobil-kamera bilder. och då är det inte så bra kvalitet på dom, men det får duga så. ska be andra från lägret skicka deras bilder, för det fanns typ 1000 st som fota hela tiden(A) men jag har alf några. aa bilderna får tala för sej själva:]


SAKNAR SJUKT ! redan: ] (L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0