vaken i 40 timmar:o

haaj sweeettieeess:D
Jaa, nu sitter man och redigerar några bilder från helgen typ aa:) har ny duchat. skönt. tränat fotboll nästan hela dagen. varit med malin från 11.00 till typ 15.00 :] sen skulle hon typ pluggaa jaaow.gjort ass god milkshaik med hon, nomnomnom:] jaaop, men seen så har jag variii vaken i EXAKT 40 TIMMAR!!!:SSS HAHAH vem fan skulle orka deet, JAHhh,men typ:) fredag vakna 07.00 sen skola, sen ug med massa folk tills 08.00. sen så drog jag å jonte till agnäsbacke:) seen hem och ducha och SEN ug med Sandra(L) chill kväll jao, fast jag höll typ på att somna där men aa(A) for hem typ elva på kvl., aa sen somna typ tolv:S::SS aaaa :D men sååå vare, nu ska jag lägga ut nå bilder :)):

gröt,  gott??:näää:]]] ++sötmalin:*

sen HK, gjorde varmchokolad å mackor.) typ goott:)



hahha jaaoah, här ser man juu... ett rum där alla sover :] ahhahahah en dampa typ ba för att jag tände lampan,,, alla sover jaowhjaowh:]

haha och så sen hela lan rummet , fast man ser typ ba hälften? aajaa fett nice  det var. föörutom!!! då,,, maria hädde ass mkt grädde i mitt hår ++ kläder.:S::S:S:Sahaha typ damp

Haha jag åkte mest på långa läkten eller hur man än kallar det::s:s AA Men fett kul, har lärt mej åka i stora lyften nu, med snowboard:D stor grattis till mej, hehe


today. haha påvääg till träning. ba HEJ jag hade tänkt ta lite egopicks;] mongo
finjagva:)

hhaha LITE bilder? bara på mej typ:S:S: neej, men nästan:) hehee, SAKNAR MOA.(L) men sååäre, livet suger:) ska gåå å deppa nu, :) nejmen:) aaa vill ha gratis sms, NU!!!!! får det på torsdag , HOPPAS JAG! sen stan med malin på lördag TROR JAG!, hihih palla läsa allt dethär? man fattar ändå inget av det jag skriver:) tagga skola imorn:) näj, men puss å kram kex chokolad:* sooovsöööt(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0