den 23 mars

En gammal fin låt.


har nyss ätit:D gör inte så mycket, redigerar lite bilder från idag, sen så ska jag nog sätta igång och plugga lite på tyskan! ajaj. a just det!!! fick VG i engelska idag!:D vart typ överglad, HAHA typ skrek och allt,  så att  läraren börja dampa:S  som vanligt men jaazz. ska till träning ikväll, den börjar kvart i sju. måste hinna träna lite på piano också, eftersom jag har en extra piano-träning imorn. det blir nog tre gånger i veckan för mej! kan inte låten utan till än, men ska försöka göra mitt bästa och lära mej den. fyra sider, inte så mycket men jag har inte så mycket tid över just nu när jag måste träna på tyskan:S så blire, efter träning blir det ba ducha och sen sova:D Skönt, JA. Men pallar inte skriva nå mer, men sååoohh:) här kommer det lite bilder från idag!

hade inga kläder på idrotten idag, så jag fick gå promenad istället:)
<3

haha mat. idag fick man kladdkaka som efterrätt i skolan idag:] ganska nice(A)gött

castor. börjar bli less på den här gay skola, seröst....fyfan

puss

ajjda:Smin sexiiröv jaoo:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0