AGNÄS BACKE

har nyss sett på topp modell 10:)
kom hem runt tre. har varit i Agnäsbacke med skolan idag. fett nice, åkte snowboard :) haha hatar hjälmar! var tvungen och ha det, alla lärare tvinga mej. man VAR tungen! haha jaa, ibland tog jag av mej den och ibland hade jag på mej den(A) fett drygt kunde inte ens knäppa åt den helt eftersom den var så lite:LS aja.
Har ute fotbolls träning ikväll... kändes fett drygt efter backen. ++ att det är typ snöstorm!!! hellre är jag hemma och sover. nämen få se hur det blir. måste plugga på tyskan också, ajaj kan ingenting än men vi har ju prov på måndag!
Imorn är det en till dag i skolan. fast inte en vanlig skoldag istället ska vi ha "matte tema dag". Fast vi skulle baka kakor, och leka massa lekar. haha ändå kul, man slipper tyska, matte, so, svenskan och massa tråkiga fredags lektioner. Sen på kvällen fick jag nyss höra att alla vi som går på konfan ska på L.U.F.F i nå kyrka i Umeå. vi kommer va hemma runt 10 på kvällen, så vi får se vad som händer sen:) och så stan på lördag, tror jag skulle fara med Jonte å Rickey eftersom Malin, inte kunde!:/  men här var det då mina planer över helgen. ska lägga ut några bilder från idag och lite från igår.


haha jag bju!

hhaha den me:S

haha jag å matte=)

jonte låg på mej:S / tisdag, engelskan

läraren var borta så man har inte så mycket å göra än att ligga på bordet?:S

igår. på musiken=)

ajaao:) såäre. är fett trött just nu, ska äta först och sen sova, pusshej harebra:*



Kommentarer
Postat av: Jenny

du är så fin emma:)

2010-03-25 @ 19:29:00
URL: http://jnnn.blogg.se/
Postat av: maria

http://www.youtube.com/watch?v=vQpML-tl9nM

2010-03-26 @ 23:41:09
URL: http://nymann.blogg.se/
Postat av: madde

emma din lilla feta gris haru min tröja vaavvavavavavavavava?:]

2010-03-27 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0