den 28 mars

har nyss duchat. fett skönt:D aa)
men sååäreju. första bästa söndagen på länge=) hhaa det har inte hänt så mkt, men ändÅ(A)
vakna typ halv 11, städade rummet + garderoben:) sen så baka jag å mamma nå cheescake, vilket alla älskade! haha. senare av dagen, vi var inbjudna på middag hos min moster och hennes man som har flyttat hit för ungefär 2 månader sen. så vi åt middag där. sen for jag till forbollstärning. hade missat p-95 träning, så jag tränade bara med herrarna och det gick bäst! sen hem å ducha, och jaao, där var söndagen slut! fast... har inte hunnit plugga på tyskan än, måste göra det snart! har prov imorn, haha kan inget! super! men fuck, ska göra det nu. fast innan ska jag lägga ut lite bilder från idag. hahha vi kör på "matbloggen" !


typ MATBLOGG ??

cheescake_D
haha typ alla posar. men aaa

gile å stig:):)):):)

faan såååå..... världens sämsta kvalla på alla bilder  blireju.... .)(:(:(::( bbara mobilcamera.... får damp! ge mej en stor camera tack.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0