a wish

seriöst. är så jävla glad att få komma bort från äckel bjurholm, dryg internet, (tur jag har slut på gratis också!:) och sånt skit för hela helgen. Är sjukt less på allt det här. och klockan är redan 12, har inte ens lagt mej i sängen än.. bäst att jag går å gör det nu. så jag orkar sista skoldagen innan helgen.  Aah och jag antar att det här blir sista inlägget för helgen... Så hare bäst. puss, godnatt♥
Can we pretend that airplanes
In the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now 

Kommentarer
Postat av: gabriella

Kika om du blev dagens blogg!:)

Om inte..bättre lycka nästa gång.

KRAM

2010-11-14 @ 18:57:36
URL: http://hgm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0