haha

Hej bloggen. Är hemma nu. haha galet kul det var idag:) Har ännu mera bilder och bju på, men dom kommer nog på måndag eller nåt. eftersom det var denise kamera vi fota me. aah ahhaahaahahaha sen så har gile och tina visat mej en video på dom, som de spela in idag. HAHHA dog typ... nää men ska gå bort från datorn och sova! hehe min veckarklockar kommer ringa vid 06.40 ska till stan tidigt med mina släktingar.,... haha ganska tidigt ...:(och jajaja sen stannar jag där hos mina venner:) jaah, nu orkar jag inte blogga nå mer. puss HUJJ

Kommentarer
Postat av: johannaa flodellllll

hhahhaha så braaaa hahaha

2010-11-04 @ 23:32:37
Postat av: Jossan

HAHAHAHHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2010-11-05 @ 11:01:32
URL: http://josefineburstrom.blogg.se/
Postat av: towweeee

HAHAHAH så jävla fula

2010-11-05 @ 16:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0