14 oktober

Godmorgon bloggen! Är hemma idag. Vaknade runt sju, då jag skulle kliva upp ur sängen för att göra mej klar till skolan, men det gör så galet ont i halsen det svider typ:S och ont i huve som fan!har ätit massa tabletter, mediciner men inget hjälper. Mamma skulle ringa och kolla om jag kunde fara ner till vårdcentralen senare idag. måste bara bli frisk innan fredag!Alltså imorn... känns inte som att det kommer gå så fort,men man kan alltid hoppas. Ska ba ligga kvar i sängen och koolla på nå film eller nåt. Och  btw. Vädret idag,hahah fyyy snö storm här. inte okej.
utanför mitt fönster.
min kamera skickades in i början av veckan, så hoppas det kommer tiilbaka idag eller imorn.känns som att bloggen har blivit tråkig utan bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0