Friday night

Hej bloggen! Jag är hemma nu. Stannade inte i vns ikväll, för har massa prov på måndag och måste plugga.fy.Men annars så har det varit de bästa fredaaa kväll/natt på länge... orkar inte ens berätta vad vi gjorde, skulle ta några timmar ...haha fast en sak. vi skratta  tills vi grina  typ 100 gånger... Fyfan så skön kväll asså!Måste fan göras om♥ Sen vaknade vi runt 1, och min mamma ringde mej och ville att jag skulle hjälpa till henne och hitta en vinterjacka i stan. Så alex skjusade dit mej. Vi var i stan tills typ 8. Träfffade typ 1000 stycken där:) Sen var med bästaVilmaa som jag hade inte träffat på typ 1 år...♥

haha tight leo...
Sööttiih
;)))
haha
gangssttteeers jesper&greger;))
haha aaaw
hitta en sötgubbe i stan
chhiiilar på max
våran vän:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0