det regnar köttbullar!

Hej!:D Kom hem runt halv sex. Och just nu sitter jag i mitt rum och bara njuter av sista helg dagen. skola imorn.. Har lite ogjorda läxor som ska snart göras. och plugga på engelska prov som är på onsdag. Ska gå ner och äta middag,är sjukt hungrig kan jag lova.Sen duscha också.orkar inte göra nånting av det,vill bara sova är bara för trött. och fy va jag har varit onyttig i helgen. Ska seeriöst banta i veckan, haha nämen äta mer nyttigt kanske;) jaja orkar inte skriva mer. ska lägga ut några bilder från helgen.:D




min bäbis

Kommentarer
Postat av: julia

gissa kändisen på min blogg ;D



jag skriver upp vilka som gissat rätt på bloggen ;D



2010-10-17 @ 20:17:09
URL: http://juliamostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0