♥HELG♥

Hej! Min buss går 19.10 och jag sska bort över hela helgen. kÄnns galet skönt å slippa bjurholm igen!!!:D Ikväll sska jag sova hos Sofia i stan, med Alex:) Sen på lördag far jag till vännäs och sover hos sebbe, eller nån. ser väll:))) Ska hursomhelst hem på söndag eftersom jag måste plugga...  jajaa, måste lägga ifrån mej datorn nu och börja fixa mej. tar med mej kameran så klart, Bilderna kommer när jag är hemma. jag antar att det Kommer va dålig uppdatering i helgen... men jaa...HELG!

snyggaste bilden på älsskk andrea och jag;))

Kommentarer
Postat av: lina

sv; jaa de har jag, men de är kortare nu för jag klippte mig för ett tag sen men jag har typ tappat allt mitt hår de är asmycke som jag tappar bara jag tar i det såå de är inte som förut :(:(:(

2010-10-02 @ 19:36:30
URL: http://linaatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0