when im down down down down can u pick me up?

Trying to make it work but man these times are hard
But we're gunna start by drinking old cheap bottles of wine
Sit talking up all night
Saying things we haven't for a while, a while yeah
We're smiling but we're close to tears
Even after all these years
We just now got the feeling that we're meeting
For the first time

hej!sitter jag hos emma vi sitter och snackar om massa :)typ länge sen man snacka med hon såhär mycket.hon ska städa rummet men hon har inte börjat än bus ungen!!hennes kusin sitter här med. :)emma suger på att städa rummet hon har ju knappt börjat!aja, lilla jag har ju tur slutade jobbade 13:45 och börja jobba 9 imorgon men då slutar jag 17:30 :(men då är jag ledig på fredag lucky me!!så då blire bara att ta det lungt... tills kvällen kommer :)nu snackar emma i telefon.... hör inte va hon säger eller jo men säger inte vad hon säger.. :Ddet enda hon säger är - vi skriver på Msn sen, aja hejdå puss.. !!nu titta hon i spegeln..oo juste den som skriver är MARIA
nu tände emma nån himla rökelse den luktar gott.. emma har ett äckligt rum.. alltså när det är ostädat och ligger massa skit överallt :)men det äär ju go go också.. tro Malin skulle älska det! :nu smsar emma och hon har INTE börjat städa än hehe ;)ajaj skit i det får hjälpa hon nu orka inte skriva emma blir säkert inte glad över detta långa inlägg om hennes lilla städnings tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0