24 september

Godmorgon bloggen:) Som ni ser så har bytt header bild. Klaga inte! Haha vet att det ser cepe ut, men det är bara för tillfället. Fixar en ny senare då jag har tid. Var ba tvungen att byta eftersom den föra var så ful. Jag kan ingenting om det där, så hjälp mej med bloggdesign?!:)
Och som kanske ni redan har märkt,så for jag inte till skolan idag helller. Vaknade runt halv 4 inatt, av att jag höll på spy igen. fyfan så dåligt jag mådde. så jag tog ba ett glass vatten och försökte somna om igen. Tog typ 2 timmar. Och jaa.... jag missade skolfotot:((((((( var galet taggad på det, men nääää ska va sjuk istället. Då det är helg också!!!:(  ska sova ett tag nu. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0