25 september

hej! Hann tyvärr inte uppdatera nånting igåår kväll. haha galen kväll alltså! först for jag träffa malin, vi gick ba runt och dryga. haha sen hem till mej och såg typ en film i 5 min. Sen kom emil och john med moppen och vi for ut med dom:) träffa 10000 till sen haha. asm kväll asså! Ska byta om nu, fixa mej och möta upp sandra. Vi ska in till stan för att jag måste köpa lite grejs. Är galet taggad på ikvälL! för då kommer mina söötnosar hit. Alex, sofia, Vilma och Sagali. haha vetefan hur alla ska rymmas i min säng. men jaa, måste dra nu. pusssheeeeeeeeäj
wakaakakakaaaaakka eeheee:D:D:D::D:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fyfan nu är det på tiden! Jag kommer till dej någon helg och då öser vi som fan! :D

2010-09-25 @ 15:41:58
URL: http://rebeccakassman.blogg.se/
Postat av: jaha

hhahahahahaha kolla SALLE BALLE!!! GAHAHAHAHAAHAH LOL

2010-09-27 @ 12:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0