11 september

hej:D Förlåt för att jag aldrig uppdatera igår eller tidigare idag. Men jag är alla fall hemma nu! Det var den bästa/längsta/roligaste  fredags kväll  min bästaste linn;*. hehe, Vi var och gjorde typ allt möjligt, och sen så la vi oss runt 5 och vakna typ halv 1  bara för att jag skulle hem med halv tre bussen. Sen när jag kom hem till bjurholm så gick jag till pizzerrian direkt och åt där med hela tjejlaget, sen prata vi om fotbollen och sånt.aah:) ikväll så orkar jag inte ens dra ut och göra nåt, vill bara va hemma och taa det lung. sen plugga lite på engelskaglosor:) sen så har min kusin kommit hit och vill att jag ska leka med han, hehe så vi hörs sen nog. puss;*
Orkar inte lägga ut alla dom där osseriösa bilder på oss, så det får duga be med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0