29 mars 2012

Skola är bra, men inte för länge. för nu är jag L-E-S-S. Hoppas på ledigheter nästa vecka, eftersom vi jobbade i åre i ihelgen. Skulle äga! 2 lektioner kvar nu. Sen fredag. veckorna går så fort, men helgerna fortare. De suger:) nu vill jag ha min moa här. livet blir så himla värdelöst utan henne. lovar att hon är en världens finaste bästa roligaste människan som finns i hela jorden. haha åh:) har skrivit flera rader, suddat flera rader osvosv. Nu orkar jag inte skriva nå mer. Ska göra klart allt på matten nu, ha de så bra ni som läser detta:) vi hörs nog, kanske nån gång

Kommentarer
Postat av: annis

du uppdaterar för ofta, hinner inte läsa allt:)

2012-04-13 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0