4 OKTOBER

srry för sug uppdatering idag. Hade kort daag idag.:D och btw gick sämst på tyska provet idag! Komemr få IG, säker. jaa,  senare på dagen så såg jag och malin en skit bra och typ hemskt film "the road" Sen ut och var med jonte, alex, heitham, emil och theresee:) Sen träfffa jennifer senare, sen henke och mattias och några andraa:)For hem typ halv nio för att det var så jävla kallt! Men sen ringde henke så for ut och grillade med han och jens ett tag i eljuspåret:))luktar bajseld nu, mest håret... Måste ducha nu eller imorn innan skolan. Men jaaa är skit trött så ska gå å lägga mej, annars är jag död på skolan imorn. ii min världens skönaste säng. jaa och btw det går inte att starta min kamera, så har tagit 0 bilder idag..ska försöka ta nån imorn, men aa:):) godnatt!♥
I don´t deserve all the love that you'r giving to me
Your touch makes it hard to breathe,
the shiver´s around me now, you´re so fine..

Kommentarer
Postat av: Linn

vart har du köpt tröjan?:)<3

2010-10-04 @ 23:00:09
URL: http://linnpetterssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0